7+1 ok, miért jó szervizfutár szolgáltatást választani

Előzőekben már írtunk arról, hogy a koronavírus hozományaként, vagy csak az egyszerűség kedvéért, az Apple szervizek szolgáltatásai között is elérhető már a szervizfutár szolgáltatás. Ez azonban még kevesek számára ismert dolog, ezért most újra foglalkozunk vele, miért is olyan jó ez.

Költséget spórolsz

Hacsak nem vagy abban a felettébb szerencsés helyzetben, hogy az otthonodhoz nagyon közel található egy Apple szerviz, akkor szükség esetén el kell menned oda. Ahhoz, hogy eljuthass, autóba kell szállni, vagy tömegközlekedésre, ami mind-mind költséget jelent.

Minél messzebb van Tőled a helyszín, annál többet költesz már arra, hogy egyáltalán elvidd az elromlott, megrongálódott készüléked egy szervizbe. Ezzel szemben a szervizfutárral a szerviz jön az eszközödért. Vagyis költséget csak maga a futárszolgáltatás jelenthet, ám ez sok Apple szerviznél díjmentes szolgáltatást jelent.

Időt spórolsz

Már magával azzal, hogy nem Neked kell adott helyszínre vinni az iPhone-t, a MacBookot, vagy bármelyik Apple eszközöd, időt takarítasz meg. Utóbbiból pedig senkinek sincs korlátlan.

Képzed el, hogy azt az időt, amit a szervizbe mászkálással töltenél, bármi más, egyéb, számodra fontosabb, vagy jövedelmezőbb időtöltésre fordíthatod. Arról nem is beszélve, hogyha meg kell várnod a helyszínen a javítást, vagy mikor elkészül, akkor újra vissza kell menned a készülékedért.

Energiát spórolsz

Az időtényező mellett a saját energia sem másodlagos. Egy fárasztó napot követően még szervizbe hurcolni egy amúgy is elromlott eszközt, vagy készüléket a legkevésbé sem felemelő. Arról nem is beszélve, amit az időnél már említettem. Amikor a helyszínen is várakozni kell, vagy akár egy másik időpontban vissza kell menni az eszközért. Már önmagában fárasztó a kényelmetlenségre még ennyi energiát is szánni.

Még többet segít Rajtad a szervizfutár szolgáltatás, ha a közeledben egyáltalán nincs, vagy csak olyan szerviz van, amit nem szívesen választanál. Így akár szabadon választhatsz a Neked leginkább szimpatikus Apple szervizek között is.

Nem kell sorban állni

Hogyha Te is egy vagy azok közül, akik utálnak sorban állni, akkor a szervizfutár megint csak Neked való. Itt az egyetlen, amire gondot kell fordítanod, hogy ott legyél a megfelelő időpontban, ahova a futár érkezik a telefonodért (vagy bármely más eszközödért).

Egyszerű

A szervizfutár szolgáltatás igazán egyszerű. A legtöbb Apple szerviznél már online igénylőlap kitöltése is elegendő az ügyintézéshez. Ez egyben azt is jelenti, hogy nem kell igazodnod a szerviz nyitvatartásához. Az egyetlen dolgod, hogy megfelelően kitölts egy kérdőívet, majd becsomagold az adott készüléked, majd átadd a futárnak.

Esetleg telefonon kell még egyeztetned. Utóbbi viszont még mindig nem egy olyan nagy ügy.

Hatékony

A szervizfutár minden szempontból igen hatékony, mert nem befolyásolja annyi tényező, mint eljutni egy szervizbe. Nem kell átszervezni hozzá a napodat, nem kell a munkahelyről hamarabb lelépni, sőt még csak ki sem kell mozdulni otthonról, hogyha épp nem szeretsz. Mégis működik, az elromlott, vagy eltört készüléked meg lesz javítva, méghozzá a lehető leggyorsabban, hiszen a szerviz érdeke is, hogy mielőbb újra Nálad legyen.

Kényelmes

Ennél kényelmesebb szolgáltatás tényleg nincs. Háztól házig hozzák, viszik az eszközödet. Gond esetén telefonon keresztül egyszerűen egyeztettek. Bármi miatt akadályoztatva vagy, vagy csak az egyéb feladatok mellett nem tudsz időt szakítani rá, hogy végre elvidd szervizbe a készüléked, könnyedén felgyorsíthatod az eseményeket.

Biztonságos

A szervizfutár szolgáltatást csak nagyobb, biztonságosan üzemelő Apple szervizek tartanak fenn. A készüléked bevétele legálisan, követhetően, zárt rendszerben zajlik, általában még egy futárcégen is átfut a szolgáltató cég mellett. A te dolgod a biztonságban csupán annyi, hogy megfelelően kibélelve, egy dobozba be kell csomagolni a készüléked, a futár szabályosan fel fogja venni tőled, majd a javítást követően ugyanígy vissza is kapod az eszközöd.